Rabobank Clubkas Campagne

Via de Rabobank Clubkas Campagne kan Schaakvereniging Vegtlust een financiële vergoeding krijgen. Met dit geld kunnen we extra activiteiten organiseren voor onze leden.

Hoe meer stemmen op Vegtlust, hoe hoger het sponsor bedrag !

Alleen leden van Rabobank Gooi en Vechtstreek mogen stemmen. Zij ontvangen hiervoor van de bank een unieke code waarmee ze van dinsdag 5 maart t/m maandag 25 maart 2019 online hun stem kunnen uitbrengen op de verenigingen die zij een warm hart toedragen (Vegtlust dus). Ieder lid ontvangt drie stemmen, waarvan maximaal twee stemmen op dezelfde vereniging mogen worden uitgebracht. Let op: klanten zijn niet automatisch leden. Is iemand nog geen lid, maar wel klant van de bank? Dan kan hij/zij t/m 1 februari 2019 lid worden en meestemmen tijdens de campagne. Het lidmaatschap aanvragen kan via de Rabobank website www.rabobank.nl/gvs onder het blok ‘De voordelen van het lidmaatschap’.

Dit bericht is geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink.